Medycyna to ciągły rozwój

By nie stać w miejscu, by sie rozwijać, zdecydowaliśmy się stworzyć ośrodek, w którym oferujemy Pacjentowi to co najlepsze. Pasja, profesjonalizm i zaangażowanie w problemy Pacjenta od lat kieruje nami w pracy zawodowej.
Połączenie tego ze sprawną i od lat sprawdzoną organizacją pracy w naszym zespole gwarantuje najwyższy poziom usług medycznych.

Zobacz film o Klinice Nieborowice

AKTUALNOŚCI

Wyznaczamy nowe standardy w leczeniu urazów ortopedycznych
Warsztaty z Osteotomii - dr n. med. Juliusz Dec
Dyżur prowadzony jest przez ortopedów 24 godziny 7 dni w tygodniu.

Obszar działań medycznych w zakresie poradni ortopedycznej jak i leczenia szpitalnego to schorzenia narządu ruchu:

- choroby stawów, w tym choroba zwyrodnieniowa, choroby chrząstki
- problemy niestabilności stawów
- przeszczepy hodowli komórkowych
- medycyna sportowa
- leczenie schorzeń kręgosłupa
- leczenie złamań
- leczenie technikami biologicznymi, w tym również wykorzystanie komórek macierzystych

Zapraszamy Państwa do szczególnego miejsca,

w którym przyroda łączy się z nowoczesną architekturą, a spokój otoczenia sprzyja skupieniu się na Pacjencie

Zespół lekarzy z wieloletnim doświadczeniem

Nauczeni wieloletnim doświadczeniem pracy w dużych ośrodkach medycznych państwowych i klinicznych (takich jak: Klinika Ortopedii Szpitala Św. Barbary w Sosnowcu, Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej w Piekarach Śląskich,
Klinika Ortopedii w Katowicach-Ochojcu), jak również korzystając z kilkunastoletnich doświadczeń zdobytych w Sport-Klinice w Żorach, zdecydowaliśmy się stworzyć ośrodek, ukierunkowany na nowoczesną ortopedię.

ZESPÓŁ LEKARSKI TWORZĄ