Poradnia Neurologiczna i Leczenia Bólu

Lekarze przymujący w Poradnii Neurologicznej i Leczenia Bólu Kliniki Nieborowice świadczą usługi w zakresie rozpoznawania i leczenia chorób układu nerwowego. Lekarze specjalizują się w leczeniu bólu pochodzenia nie nowotworowego (bólem w chorobie zwyrodnieniowej stawów, bólami kręgosłupa, bólami układu mięśniowo-powięziowego, bólami głowy i twarzy, przetrwałym bólem pooperacyjnym, bólami neuropatycznymi, bólami funkcjonalnymi i innymi) jak i bólom towarzyszącym chorobie nowotworowej.

Dzięki współpracy ortopedów, anestezjologa i neurologa przy współpracy doświadczonych fizjoterapeutów zapewniamy pacjentom możliwość wielokierunkowego podejścia diagnostycznego i terapeutycznego. Klinika Nieborowice dysponuje możliwością wykonania na miejscu badań obrazowych - Tomografia Komputerowa (TK) i Rezonans Magnetyczny (MR) co w przypadku bólów związanych z chorobami narządu ruchu (np. w chorobach kręgosłupa) umożliwia podjęcie właściwych działań bez zbędnej zwłoki. W zakresie leczenia mamy możliwość kompetentnego stosowania farmakoterapii oraz technik zabiegowych jak blokady diagnostyczno-terapeutyczne.

Konsultacja lekarska prowadzona jest przez doświadczonych specjalistów w zakresie leczenia chorób układu nerwowego i zespołów bólowych.

lek. med. Andrzej Postek
Neurolog