Kursy i Szkolenia

Klinika Nieborowice prowadzi szkolenia i organizuje konferencje naukowe dla lekarzy i rehabilitantów. Szkolenia obejmują wykłady uznanych autorytetów medycznych oraz umożliwiają obserwację zabiegów operacyjnych "Live Surgery" transmitowanych na salę konferencyjną.

Kursy i szkolenia organizowane przez Klinikę NIeborowice zawsze opierają się na najnowszej wiedzy. Możliwa jest wzajemna wymiana najlepszych praktyk i doświadczeń. Ważne jest podnoszenie standardów opieki medycznej poprzez ciągłe kształcenie i podnoszenie swoich umiejętności. Organizowane przez nas szkolenia zawierają część teoretyczną i praktyczną (case study).

Szkolenia

Sympozjum Szkoleniowe "Choroba zwyrodnieniowa"

Data: 14.07.2019 r. (PIĄTEK)
Godzina: 11:30 - 15:20
Punkty edukacyjne: 4
Dedykowane dla: lekarzy rodzinnych, internistów, reumatologów, ortopedów oraz lekarzy w trakcie specjalizacji

Plan sympozjum

11:30 - Otwarcie i przywitanie uczestników
STAW KOLANOWY
dr n. med. Juliusz Dec "Czy uszkodzenia łąkotki i zwyrodnienie są jedynym problemem stawu kolanowego? Podstawy i ogólne zasady diagnostyki i leczenia w urazach i schorzenaich stawu kolanowego."
KOŃCZYNA DOLNA
 dr Mariusz Smolik "Możliwości leczenia we wczesnych zmianach zwyrodnieniowych kolana. Płaskostopie możliwości leczenia.”
STAW BIODROWY
 dr n. med. Adam Pierzchała "Od artroskopii do endoprotezy – postępowanie w chorobie zwyrodnieniowej stawu biodrowego.”
Przerwa / Lunch
STAW RAMIENNY
 dr n. med. Henryk Noga "Zespół bolesnego barku – jednostka chorobowa czy slogan? Podstawy i ogólne zasady leczenia w urazach i schorzeniach stawu ramiennego.”
KRĘGOSŁUP
 dr n. med. Mariusz Śmigiel „Taktyka postępowania w zespołach bólowych kręgosłupa lędźwiowego”.
Podsumowanie i dyskusja
15:20 - Zakończenie

Za udział w akredytowanym sympozjum uczestnik otrzyma certyfikat i 4 punkty edukacyjne.

REJESTRACJA

Aby wziąć udział w sympozjum prosimy o kontakt z organizatorem mailowo (szkolenia@klinika-nieborowice.pl) lub telefonicznie (32 213 42 09), należy również uiścić opłatę rejestracyjną.
Opłata rejestracyjna: 50 zł
Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 07.06.2019 r.

Opłatę rejestracyjną (50 zł) prosimy kierować na rachunek bankowy:
Bank Pekao S.A.

ul. Kasztanowa 5, 44-144 Nieborowice

W tytule prosimy wpisać:
Imię i Nazwisko uczestnika oraz dopisek "Sympozjum - Choroba zwyrodnieniowa"