Poradnia Urazowo-Ortopedyczna

Lekarze przyjmujący w Poradni Urazowo-Ortopedycznej Kliniki Nieborowice zajmują się diagnostyką i leczeniem schorzeń i urazów narządu ruchu, takich jak:

• choroby stawów, w tym choroba zwyrodnieniowa, choroby chrząstki
  • problemy niestabilności stawów
  • przeszczepy hodowli komórkowych
  • medycyna sportowa: urazy i kontuzje sportowe
  • leczenie schorzeń kręgosłupa
  • leczenie złamań
  • leczenie technikami biologicznymi, w tym również wykorzystanie komórek macierzystych

Konsultacja lekarska prowadzona jest przez doświadczonych specjalistów w zakresie leczenia schorzeń i urazów narządu ruchu.

Poradnia Leczenia Schorzeń Kręgosłupa

Lekarze przyjmujący w Poradni Leczenia Schorzeń Kręgosłupa Kliniki Nieborowice świadczą konsultacje w zakresie schorzeń kręgosłupa i urazów kręgosłupa.

W przypadkach kiedy leczenie zachowawcze jest niewystarczalne, zapewniamy nowoczesne metody leczenia operacyjnego. Oferujemy usługi w zakresie diagnozy i leczenia takich schorzeń jak:

• dyskopatie lędźwiowe i szyjne
  • stenozy (zwężenia kanału kręgowego)
  • przewlekłe zespoły bólowe
  • złamania osteoporotyczne
  • kręgozmyk
Konsultacja lekarska prowadzona jest przez doświadczonych specjalistów w zakresie leczenia schorzeń i zespołów bólowych stawów i kręgosłupa.

Poradnia Chirurgii Resekcyjno-Rekonstrukcyjnej, Narządowej, Onkologicznej, Szczękowej

Lekarze przyjmujący w Poradni Chirurgii Resekcyjno-Rekonstrukcyjnej, Narządowej, Onkologicznej, Szczękowej Kliniki Nieborowice zajmują się diagnostyką i leczeniem operacyjnym.

Zakres działania poradni:

• udzielanie porad oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie zabiegów chirurgii narządowej i resekcyjno- rekonstrukcyjnych m.in. głowy i szyi (twarzy, twarzoczaszki, szczęki, języka i jamy ustnej, oka i oczodołu, zatok przynosowych, ślinianek podżuchwowych i przyusznych, węzłów chłonnych  tarczycy i przytarczyc), gruczołu piersiowego, przewodu pokarmowego, tkanek miękkich i kości, skóry
  • kwalifikacja w zakresie leczenia obrzęku chłonnego do zabiegu zespolenia limfatyczno-żylnego LVA
  • wykonywanie badań diagnostycznych oraz laboratoryjnych
  • dokonywanie wyboru właściwego leczenia w zależności od rodzaju i stopnia zaawansowania choroby
Konsultacje przeprowadzane są przez wykwalifikowanych lekarzy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem.

Poradnia Chirurgii Plastycznej

Lekarze w Poradni Chirurgii Plastycznej Kliniki Nieborowice udzielają porad oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie:

• piersi (powiększanie, lifting, redukcja, rekonstrukcja)
  • nosa – korekcja
  • powiek – plastyka
  • małżowin usznych – korekcja
  • brzucha – plastyka

Zakres działania poradni:

• udzielanie porad oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie chirurgii plastyczno-estetycznej
  • wykonywanie małoinwazyjnych zabiegów w gabinecie zabiegowym

Poradnia Chirurgii Ogólnej

Lekarze przyjmujący w Poradni Chirurgii Ogólnej Kliniki Nieborowice zajmują się diagnostyką i leczeniem operacyjnym narządów rozmieszczonych niemal we wszystkich obszarach ciała.
Zakres działania poradni:

• udzielanie porad oraz konsultacji specjalistycznych w zakresie m.in. klatki piersiowej, jamy brzusznej, głowy, szyi, kończyn
  • chirurgiczne usuwanie wszelkich zmian skórnych wraz z badaniem histopatologicznym wyciętych zmian (usuwane są m.in. guzki skórne, kaszaki, włókniaki, przerosłe blizny)
  • diagnostyka i leczenie świeżych ran, owrzodzeń, odleżyn
  • wykonywanie badań diagnostycznych oraz laboratoryjnych
  • wydawanie są orzeczenia o stanie zdrowia chorego

Poradnia Leczenia Endometriozy

Czas trwania konsultacji: 45-60 minut

Zakres konsultacji:

• wywiad z Pacjentką
  • badanie wziernikowe
  • badanie palpacyjne
  • ultrasonografia dopochwowa
    • ocena adenomiozy macicy
    • ocena stanu jajników
    • ocena przestrzeni rektowaginalnej (odbytniczo-pochwowej)
    • ocena więzadeł krzyżowo-macicznych
    • ocena pęcherza moczowego i moczowodów
    • ocena nerek
  • badanie rektalne (odbytncze)
  • ewentualnie sonografia brzuszna
  • ewentualnie ultrasonografia wysokofrekwencyjna
  • szczegółowe omówienie badania i dalszych procedur
  • objaśnienie poszczególnych terapii (metod leczenia: farmakologiczna, objawowa, zabiegowa)

Poradnia Neurologiczna

Lekarze przyjmujący w Poradni Neurologicznej Kliniki Nieborowice świadczą usługi w zakresie rozpoznawania i leczenia chorób układu nerwowego. Lekarze specjalizują się w leczeniu bólu pochodzenia nie nowotworowego (bólem w chorobie zwyrodnieniowej stawów, bólami kręgosłupa, bólami układu mięśniowo-powięziowego, bólami głowy i twarzy, przetrwałym bólem pooperacyjnym, bólami neuropatycznymi, bólami funkcjonalnymi i innymi) jak i bólom towarzyszącym chorobie nowotworowej.

Dzięki współpracy ortopedów, anestezjologa i neurologa przy współpracy doświadczonych fizjoterapeutów zapewniamy pacjentom możliwość wielokierunkowego podejścia diagnostycznego i terapeutycznego. Klinika Nieborowice dysponuje możliwością wykonania na miejscu badań obrazowych – Tomografia Komputerowa (TK) i Rezonans Magnetyczny (MR) co w przypadku bólów związanych z chorobami narządu ruchu (np. w chorobach kręgosłupa) umożliwia podjęcie właściwych działań bez zbędnej zwłoki. W zakresie leczenia mamy możliwość kompetentnego stosowania farmakoterapii oraz technik zabiegowych jak blokady diagnostyczno-terapeutyczne.

Konsultacja lekarska prowadzona jest przez doświadczonych specjalistów w zakresie leczenia chorób układu nerwowego i zespołów bólowych.

Konsultacje online

Konsultacje online to dla naszych Pacjentów możliwość skontaktowania się ze specjalistą z dowolnego miejsca i odbycia porady medycznej. Uruchomiliśmy wygodne dla Pacjentów konsultacje online poprzez audio bądź wideo rozmowy.

Dzięki poradzie online Pacjenci maja możliwość skonsultowania swojego stanu zdrowia, objawów, oceny posiadanych badań ze specjalistą. Lekarz udzieli zaleceń, przedstawi propozycję leczenia oraz wystawi receptę, skierowanie bądź zwolnienie. Jeżeli zajdzie konieczność, specjalista skieruje chorego na wizytę w klinice.